Vademecum liftu kojota
Re: Vademecum liftu kojota
Wszystko zależy od budżetu, można po taniości na podkładkach albo na pełnej kurwie
pytanie w jakim stanie masz obecne zawieszenie, nie idź w więcej niż góra 2", potem to never ending story z awariami i przeróbkami.

Re: Vademecum liftu kojota
Dzień dobry. Dziękuje Wiercik za podpowiedz i poświęcony czas W międzyczasie podpytałem kilka firm, które sie tym zajmują i dostałem podobną odpowiedz. Zaproponowano mi zakup:
1 https://mp4x4.pl/547-jeep-cherokee-kj-2001-2008
2 https://mp4x4.pl/zawieszenie-efs/2875-a ... -5641.html
3 https://mp4x4.pl/zawieszenie-efs/2874-a ... -3294.html
,ale inny zakład podpowiedział, że mogą być mimo wszystko problemy z "co z wahaczem górnym bo będzie być może problem ze sworzniami"
i nie wiem czy zakup (1, 2, 3) wystarczy czy faktycznie potrzebuje coś jeszcze. Według sugestii chce go podnieść te 2 cale. Auto odebrane z Grecji, mimo że 2005 rok jest totalnie jak nowe. Garażowane, 120 tyś przebiegu. Bez żadnych obciążeń dodatkowych, po zakupie osłony silnika potrafi szorować po polnej drodze, mimo założenia opon MT, w standardzie 235 r70/16.
Nie potrafię tu wstawić zdjęć.
1 https://mp4x4.pl/547-jeep-cherokee-kj-2001-2008
2 https://mp4x4.pl/zawieszenie-efs/2875-a ... -5641.html
3 https://mp4x4.pl/zawieszenie-efs/2874-a ... -3294.html
,ale inny zakład podpowiedział, że mogą być mimo wszystko problemy z "co z wahaczem górnym bo będzie być może problem ze sworzniami"
i nie wiem czy zakup (1, 2, 3) wystarczy czy faktycznie potrzebuje coś jeszcze. Według sugestii chce go podnieść te 2 cale. Auto odebrane z Grecji, mimo że 2005 rok jest totalnie jak nowe. Garażowane, 120 tyś przebiegu. Bez żadnych obciążeń dodatkowych, po zakupie osłony silnika potrafi szorować po polnej drodze, mimo założenia opon MT, w standardzie 235 r70/16.
Nie potrafię tu wstawić zdjęć.
Re: Vademecum liftu kojota
Jeżeli mogę coś podpowiedzieć to kup u kogoś innego - np w Escape, jeżeli coś padnie i będziesz musiał reklamować to w tym sklepie MP będziesz miał problem, wiem bo miałem okazję u nich reklamować sprężyny i amortyzatory
Re: Vademecum liftu kojota
Ja reklamowałem w Escape pękniętą sprężynę to jedynie kazali mi wysłać zdjęcie pękniętej sprężyny w aucie i za dwa dni miałem pod drzwiami dwie nowe bez żadnych pytań. Jeżeli pójdziesz wyżej niż 2" to polecą krzyżaki, sworznie, uszczelniacze wałów, 19lat jeździły w jednym położeniu a teraz im to zaburzysz.

Re: Vademecum liftu kojota
Amory kup Bilstainy, EFS nadaje się do lansu nie w teren, zwłaszcza że sprężynami HD, porozrywają je.

Re: Vademecum liftu kojota
Osobiście zrobiłem mniejszy lift, węższe a wyższe opony, np 235/85/16, bo tak naprawdę to one dają prześwit i zamontowałem 100% automatyczną blokakadę do tyłu. Koszty znośne, prowadzenie na czarnym pod pełną kontrolą a dzięki blokadzie przechodziłem tam gdzie reszta na 33".

Re: Vademecum liftu kojota
Witam wszystkich.
Lada chwila będę robił lift dla KJ 2005, CRD
Nie chce się pakować w duże koszty, więc w granicach do 2 cali.
Już prawie byłem przekonany na H&R 40mm, ale chcaiłbym aby te 31cali weszło....moze jednak Lovells 2", ktore daje ponioć 50mm?
Jak trzeba to będę coś podcinał.
Felge mam 17, auto bedzie mialo w przyszlosci wyciagarke w oryginalym zdarzaku. Możliwe ze dołoze kilkadziesiąt kg na dach (lekki bagażnik, skrzynia transportowa, markiza)
pytania:
1. czy HR& nie jest za miekki na takie zestaw?
2. czy wystarczy na 31 cali? (245/75r17)
3. doczytalem ze moge zostawic oryginalne amortyzatory. Nie starczy budzetu na bilsteina, wiec albo poczekam i na kolejny sezon zmiana amorów, albo może znany jest zamiennik od innego auta, które amory maja fajna charakterystyke pracy. W Vitarze jest wszystko obcykane (np od skody fabii bodajze, cos innego od mercedesa itp) tutaj nie mogę znależć takiech patentów.
4. Jeżeli nie H&R (bo za miekki, lub za niski) to lepiej Lovells +2 czy Ironman +2. I Bardziej HD czy MD?
Podobno nietóre wypadaja wiecej niż 2 cale, niektóre mniej....
dziekuję za pomoc
Lada chwila będę robił lift dla KJ 2005, CRD
Nie chce się pakować w duże koszty, więc w granicach do 2 cali.
Już prawie byłem przekonany na H&R 40mm, ale chcaiłbym aby te 31cali weszło....moze jednak Lovells 2", ktore daje ponioć 50mm?
Jak trzeba to będę coś podcinał.
Felge mam 17, auto bedzie mialo w przyszlosci wyciagarke w oryginalym zdarzaku. Możliwe ze dołoze kilkadziesiąt kg na dach (lekki bagażnik, skrzynia transportowa, markiza)
pytania:
1. czy HR& nie jest za miekki na takie zestaw?
2. czy wystarczy na 31 cali? (245/75r17)
3. doczytalem ze moge zostawic oryginalne amortyzatory. Nie starczy budzetu na bilsteina, wiec albo poczekam i na kolejny sezon zmiana amorów, albo może znany jest zamiennik od innego auta, które amory maja fajna charakterystyke pracy. W Vitarze jest wszystko obcykane (np od skody fabii bodajze, cos innego od mercedesa itp) tutaj nie mogę znależć takiech patentów.
4. Jeżeli nie H&R (bo za miekki, lub za niski) to lepiej Lovells +2 czy Ironman +2. I Bardziej HD czy MD?
Podobno nietóre wypadaja wiecej niż 2 cale, niektóre mniej....
dziekuję za pomoc
Re: Vademecum liftu kojota
Pierwsza istotna rzecz to które opony wybrałeś, mamy stronkę z rzeczywistymi wymiarami i wagą, druga sprawa to taka że jak planujesz więcej wagi to celuj w HD, bo inaczej klapną w momencie, jak dasz zwykłe amory to dokonają raz dwa żywota, zwłaszcza że to diesel i sparingi HD, Ironman to gówno jakich mało. Kojot jest ciężki i droga na skróty generuje jedynie pomnażanie kosztów, są sprawdzone zestawy także nie bardzo widzę sens kombinowania.

Re: Vademecum liftu kojota
celuje w H&R, ze względu na cenę i moj ograniczony budżet.
czytałem na zagranicznym forum, ze lepiej dać dłuższe amory, np na tył od Dodge Dakota '99. Przód jeszcze nie wiem....
Rozumiem, że jakoś pojeżdze na oryginałach, ale docelowo lepiej dać sportowe amory i najlepiej ciut dłuższe...tak?
Opona coś pomiędzy 30-31, może być węższa (jak wspominałeś wcześniej)
czytałem na zagranicznym forum, ze lepiej dać dłuższe amory, np na tył od Dodge Dakota '99. Przód jeszcze nie wiem....
Rozumiem, że jakoś pojeżdze na oryginałach, ale docelowo lepiej dać sportowe amory i najlepiej ciut dłuższe...tak?
Opona coś pomiędzy 30-31, może być węższa (jak wspominałeś wcześniej)
Re: Vademecum liftu kojota
Do amorów dodaj przedłużki, nie bardzo jest z czego dobrać. W dziale sprzedam był forumowicz który oferował takowe do sprzedania.
