Strona 2 z 2
Re: Instrukcja obsługi napędu
: 29 lip 2022, 20:07
autor: DrivenByWires
#Wiercik,
"to trzeba przeserwisować cięgna, albo je wyregulować, "
Czy te cięgna da sie przesmarować ? u mnie to działa tak że trzeba "jebnąć z bara" aby wajchę przestawić a połamać nie chcę. W fordzie bronco i Gazie 69 wiem że mam cięgna stalowe. Tu są linki i nie chce niczego zerwać. Wolałbym przesmarować zanim się zerwie - jeśli jest co smarować. Czemu to tak ciężko chodzi??? W sensie takim że: prawie się nie da wajchy przestawić CZASAMI.
Re: Instrukcja obsługi napędu
: 31 lip 2022, 22:35
autor: WieRcik
Ciężko chodzi bo był nieużywany.
Re: Instrukcja obsługi napędu
: 03 paź 2024, 20:33
autor: majkiDD
WieRcik pisze: ↑18 maja 2022, 13:43
Do 40km/h możesz zmieniać bez uszczerbku dla napędów za wyjątkiem reduktora,
dobrze rozumiem, że do 40 km/h załączasz/wyłączasz napęd w czasie jazdy? Napędy na tym nie cierpią w żaden sposób? Faktycznie byłoby to dla mnie wygodne gdy wyjeżdżając z szutrów nie musiałbym się zatrzymywać i wstrzymywać innych żeby wyłączyć napęd.
Re: Instrukcja obsługi napędu
: 03 paź 2024, 20:57
autor: darekcz
full można bez problemu załączać w czasie wolnej jazdy ale reduktor to na postoju.
Re: Instrukcja obsługi napędu
: 04 paź 2024, 05:15
autor: majkiDD
darekcz pisze: ↑03 paź 2024, 20:57
full można bez problemu załączać w czasie wolnej jazdy ale reduktor to na postoju.
ale nie chodzi mi o full time tylko przy part time - czy można w czasie jazdy załączać i rozłączać sam napęd na 4 koła (reduktor rozumiem że na postoju). Chodzi mi samo przełączanie w part time między napędem na 2 i 4 koła.
Re: Instrukcja obsługi napędu
: 07 paź 2024, 13:06
autor: WieRcik
Bez problemu.
Re: Instrukcja obsługi napędu
: 07 paź 2024, 20:51
autor: majkiDD
WieRcik pisze: ↑07 paź 2024, 13:06Bez problemu.
Kurde a ja od 3 miesięcy bawiłem się, wyjeżdżając z szutru, w zatrzymywanie i rozłączanie na 2 koła i na odwrót zjeżdżając z asfaltu.
